SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy czują przesyt reklamą zewnętrzną, choć cenią sobie murale

31 proc. Polaków sądzi, że wolnostojące reklamy powinny zniknąć z przestrzeni publicznej. Jednocześnie, ponad 60 proc. uważa, że w otoczeniu powinno być więcej reklam w formie murali -  Widać przesycenie pewnymi formami reklamy - komentuje Wirtualnemedia.pl Mateusz Galica z firmy Kantar, która przeprowadziła to badanie.

Dołącz do dyskusji: Polacy czują przesyt reklamą zewnętrzną, choć cenią sobie murale

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wola
na moim osiedlu remontowali ostatnio ulicę i na kilku metrach chodnik omija łukiem fundament billboardu bo nie dało się go przeprowadzić prosto ani wykopać tego kolosa bo pewnie umowa na użytkowanie jest podpisana na wiele lat. Warszawa pozostanie prowincją dopóki nie zniknie ostatni billboard z przestrzeni publicznej, bez wzglądu na to co wam wychodzi z tych badań sondażowych
odpowiedź