SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polityka pomogła reklamie zewnętrznej. Wzrost o 21 proc. do 424 mln zł, już 15 proc. kampanii na nośnikach cyfrowych

W ub.r. wydatki na reklamy zewnętrzne zwiększyły się w Polsce o 20,6 proc. do 424,1 mln zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 24,5 proc. Inwestycje na nośnikach cyfrowych poszły w górę o 41,3 proc. i stanowiły już 15,2 proc. rynku - wynika z danych Izby Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i Starcomu.

Dołącz do dyskusji: Polityka pomogła reklamie zewnętrznej. Wzrost o 21 proc. do 424 mln zł, już 15 proc. kampanii na nośnikach cyfrowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
patrzę na to z boku
szkoda, że za nasze pieniądze robi się kłamliwą propagandę, utrzymując firmy, które przymykają oko na ten niecny proceder :\ zero etyki...
odpowiedź