SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polomarket promuje się jako „polski sklep” zamiast „mój ulubiony” (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Polomarket, wprowadzająca ich nowe hasło główne „polski sklep”, które zastąpiło poprzedni slogan „mój ulubiony”. Akcję firma przygotowała we współpracy z agencją Green Cat.

Dołącz do dyskusji: Polomarket promuje się jako „polski sklep” zamiast „mój ulubiony” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bla bla
Z tym świeżym mięsem i zawsze uśmiechnietym sprzedawcą to się nie zgadzam. Często tak zleżale mięso, że aż obsycha i gołym okiem widać iż świeże nie jest.
odpowiedź
User
Dustman
Polski sklep, który wcale nie jest polski. Zawsze jednak się parę emerytek i rencistów nabierze i biznes się kręci. Żałosne.
odpowiedź