SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koszty ramówek i rebrandingu obniżyły zysk mediów Grupy Polsat Plus, osiągnięto synergie z Interią

W minionym kwartale pion mediowy Grupy Polsat Plus zanotował wzrost przychodów o 4 proc. do 500 mln zł i spadek zysku EBITDA o 13 proc. do 118 mln zł. Wpływy z reklam telewizyjnych zwiększyły się znacznie mocniej niż średnia rynkowa, w całym br. firma spodziewa się dwucyfrowej dynamiki. - To już piąty kwartał działalności Interii w naszej Grupie. Zrealizowaliśmy zapowiadane synergie - podkreśla Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.

Dołącz do dyskusji: Koszty ramówek i rebrandingu obniżyły zysk mediów Grupy Polsat Plus, osiągnięto synergie z Interią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anonim
Grupa Discovery TVN nadal spada.
odpowiedź
User
Natka
No i po co te zmiany? co to dało? Tamta oprawa Polsatu zmieniona w Wiosna 2020 byla o wiele jeszcze lepsza i nowoczesniejsza... a teraz minelo juz 2 miesiace i nic.. wciaz słabiutko, wielka szkoda... słoneczko wróć!
odpowiedź