SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Cyfrowego Polsatu mniej zyskowne, Telewizja Polsat nie daje się spadkowi w reklamie tv

W zeszłym kwartale segment mediów grupy Cyfrowy Polsat przy wzroście wpływów o 11 proc. zanotował spory spadek zyskowności. Natomiast Telewizja Polsat wbrew malejącemu rynkowi reklamy i sponsoringu w telewizji zwiększyła przychody w tym zakresie o 2,9 proc.

Dołącz do dyskusji: Media Cyfrowego Polsatu mniej zyskowne, Telewizja Polsat nie daje się spadkowi w reklamie tv

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl