SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Akademia Nauk po krytyce branży ponownie wybierze agencję public relaltions

Po krytyce ze strony Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia Agencji Public Relations, Polska Akademia Nauk rozpisała nowe postępowanie na wybór usługodawcy z zakresu public relations. Zainteresowane podmioty mają czas do 11 września na złożenie ofert. 

Dołącz do dyskusji: Polska Akademia Nauk po krytyce branży ponownie wybierze agencję public relaltions

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Jakie znaczenie ma dla kogokolwiek kto nie studiował lub skończył studia PR PAN? Promotorką mojej magisterki była profesor z PAN, ale od tego czasu nie miałem z nimi żadnego kontaktu. To nie jest instytucja, z którą człowiek się na co dzień styka.
odpowiedź
User
Takim_Po
PAN sprzedaje swoje nieruchomości i likwiduje jednostki, bo nie ma pieniędzy, ale ma pieniądze na agencje PR. To ma sens.
odpowiedź
User
gosc
nie zrozumiem chyba już nigdy, jakaz to potrzeba jest działań pr dla instytucji panstwowych a w tym szczegolnie naukowych... ktoś z kontroli powinien zbadać zasadnosc takich wydatków publicznych...
odpowiedź