SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska potrzebuje własnych produktów i mocnych marek. Szybkiego rozwoju nie da tania siła robocza

W ciągu ostatnich 25 lat Polska osiągnęła ogromny sukces: zaczynała jako jeden z najbiedniejszych krajów Europy Środkowej, obecnie jej PKB wynosi 66 proc. średniej Unii Europejskiej. Dotychczas jednak największym atutem była stosunkowo tania siła robocza. Zdaniem Jana Cieńskiego, dziennikarza „The Economist”, motorem dalszego rozwoju powinny być innowacyjne pomysły, system finansowania start-upów, poprawa stosunków między administracją i biznesem oraz reforma systemu politycznego.

Dołącz do dyskusji: Polska potrzebuje własnych produktów i mocnych marek. Szybkiego rozwoju nie da tania siła robocza

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seeweb
Jeśli chodzi o innowacyjne pomysły dla biznesu - poleca się Seeweb.pl. :) Druga dekada XX wieku upływa pod znakiem rosnącej roli rozwiązań mobilnych. Różnego rodzaju aplikacje wyręczają użytkowników smartfonów w różnych codziennych sprawach. Dzięki nim możemy sprawdzić pogodę, wyszukać połączenie w rozkładzie jazdy, posłuchać audiobooka w drodze do pracy czy zbierać kody promocyjne za każde latte kupione w naszej ulubionej kawiarni. Promocja swoich usług z wykorzystaniem technik marketingu mobilnego staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. Skoro klienci funkcjonują już w świecie rozwiązań mobilnych, firmy również muszą się tam znaleźć, aby nadążyć za dynamicznie zmieniającymi się trendami rynkowymi. Dowiedzcie się więcej na: http://seeweb.pl/dla-biznesu#korzysci Pozdrawiamy! :)
odpowiedź