SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł

Polscy reklamodawcy zainwestują w br. blisko 400 mln zł na kampanie internetowe w ramach systemu zautomatyzowanego zakupu. Oznacza to, że co czwarta złotówka przeznaczona na reklamę odsłonową będzie wydawana bez kontaktu media plannera z handlowcem w biurze reklamy - szacuje dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Polski rynek internetowej reklamy programmatic wzrośnie w tym roku o 60 proc. do 400 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jadek
jedno pytanie: czy ktokolwiek z was obejrzał w całości reklamę przed wideo w internecie? każdy tylko wyłącza dźwięk i czyta cokolwiek obok, czekając na film... jak można być tak napędzanym modą i zewnątrzsterownym, żeby kupować tak mało efektywne reklamy?:)
odpowiedź
User
Erni
"Wzrost w Polsce spowalnia m.in. asekuracja wydawców. Wiele portali nie daje możliwości emisji niektórych formatów z kodów emisyjnych, jak i włączania tych powierzchni do PMP" - nie ma się co dziwić. W OM można wykręcić zdecydowanie lepsze stawki na pierwszych odsłonach, niż w pmp. Deal jest opłacalny tylko dla buyera, więc nie jest to żadna asekuracja, a dbanie o własny interes
odpowiedź