SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polski sektor handlowy w ub.r. wydał na reklamy ponad 1 mld zł, liderem Lidl przed Metro Group i Terg

Sektor handlowy w Polsce przeznaczył na promocję w 2016 r. ponad 1/4 więcej środków niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł - wynika z analizy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: Polski sektor handlowy w ub.r. wydał na reklamy ponad 1 mld zł, liderem Lidl przed Metro Group i Terg

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zuzuz
OOo Terg, to ci od Media Exertu. Nieźle że znowu biją rekordy. Zastanawiam się ile wydali przy okazji reklamy z Lisowską...
odpowiedź
User
wata
taaa, nasi, więc niech biją bo mimo ze wkurzyli całą Polskę to wyszło im to na dobre i zmietli konkurencję.
odpowiedź