SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 10 mln zł na kampanię upowszechniającą korzystanie z technologii cyfrowych

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na ten cel przeznaczy 10 629 950 zł netto.

Dołącz do dyskusji: Ponad 10 mln zł na kampanię upowszechniającą korzystanie z technologii cyfrowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl