SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 20 mln zł kary dla Banku Millennium za wprowadzanie konsumentów w błąd

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Bank Millennium 20,7 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd - poinformował Urząd w komunikacie. Bank planuje odwołać się od decyzji urzędu.

Dołącz do dyskusji: Ponad 20 mln zł kary dla Banku Millennium za wprowadzanie konsumentów w błąd

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KLIENT Banku MillenniumSA
PRACOWNICY Wydzialu Obslugi klienta Banku MillenniumSA przekazuja informacje klientowi w sposob bardzo nierzetelny manipuluja i wprowadzaja w blad. KIEDY to sie skonczy ten BANK SCHODZI na psy.
odpowiedź