SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PR-owcy chcą od wpływowych internautów testów i artykułów, a internauci - wynagrodzenia, a nie barteru

PR-owcy chcą współpracy na zasadzie barteru, a internetowi liderzy opinii (tzw. digital influencerzy) - gotówki. Obie grupy dostrzegają korzyści wzajemnej współpracy, ale wciąż brakuje im jasno określonych reguł wspólnych działań - wynika z badania przeprowadzonego w ramach projektu Komu Komunikacja  „PR-owcy i digital influencerzy - co sądzą o sobie nawzajem”.

Dołącz do dyskusji: PR-owcy chcą od wpływowych internautów testów i artykułów, a internauci - wynagrodzenia, a nie barteru

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pixi
Paweł Stano ekspert... Komentuje badania... ludzie dajcie zyc. Z Blomedia juz go pogonili,ciekawe kiedy LifeTube pozna sie na nim.
odpowiedź
User
teddy
Liderzy opinii na usługach PR- owców? I chodzi o współpracę biznesową?
Żenada.
odpowiedź