SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasa na Instagramie „Glamour” i „Elle” wielokrotnie popularniejsze od „Gazety Wyborczej” i „Przeglądu Sportowego”

Na Instagramie zdecydowanie najpopularniejszymi markami z polskiego rynku prasowego są „Glamour” i „Elle”. Wśród tytułów opiniotwórczych największy zasięg ma „Gazeta Wyborcza”, a tylko po kilka tysięcy użytkowników obserwuje profile „Faktu” i „Polityki”.

Dołącz do dyskusji: Prasa na Instagramie „Glamour” i „Elle” wielokrotnie popularniejsze od „Gazety Wyborczej” i „Przeglądu Sportowego”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl