Prawie połowa Polaków zrezygnowałoby z mediów społecznościowych, gdyby były one płatne
92 proc. Polaków korzysta obecnie z mediów społecznościowych; 44 proc. zrezygnowałoby, gdyby media społecznościowe były dostępne jedynie w płatnym modelu subskrypcyjnym – wynika z badaniu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023".
Dołącz do dyskusji: Prawie połowa Polaków zrezygnowałoby z mediów społecznościowych, gdyby były one płatne
Ciekawostka: portal Redit jest w miarę anonimowy. Rzuca sie w oczy ogromna różnica miedzy wersją polską a dowolną w innym języku: polski to "salon odrzuconych", miejsce spotkań osób z trudnych rodzin, bez nawet małych sukcesów życiowych, itp.. Wystarczy jednak zmienić język na dowolny, by stwierdzić, ze w innych krajach to portal ludzi świadomych, które nie chcą być śledzone i nie chcą być towarem.