Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
„Nie ma co dziś zaprzątać sobie głowy emeryturą – to tylko odległa, końcowa faza życia, którą miło spędzę na działce z wnukami” – jak ograć tak poważny temat i dotrzeć do grupy docelowej? Prudential zdecydował się na lekką i zabawną komunikację produktu emerytalnego w kampanii „Młodzi Bogowie”. Wykorzystał do tego skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.
Dołącz do dyskusji: Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
Kto to pisał, media assistant? :D
Jaki był CPA w tej kampanii? Ile leadów pozyskano? Który kanał okazał się najlepszy pod względem ceny i ilości leadów - mobile, video, czy zwykłe płaskie kreacje na kategorii witryn?
Ten "rekordowo wysoki CTR", to razem z video? Szkoda, że nie podano jaki jest benchmark dla video:/
Poza tym graty dla Adform za dobre wyniki i dla Starcom za kontynuację działań z tym klientem. Powodzenia!