SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential

„Nie ma co dziś zaprzątać sobie głowy emeryturą – to tylko odległa, końcowa faza życia, którą miło spędzę na działce z wnukami” – jak ograć tak poważny temat i dotrzeć do grupy docelowej? Prudential zdecydował się na lekką i zabawną komunikację produktu emerytalnego w  kampanii „Młodzi Bogowie”. Wykorzystał do tego skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.

Dołącz do dyskusji: Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert programatyk
Na czym polega owy sukces kampanii? Brakuje kluczowej informacji w kejsie. Dobre wyniki mediowe to jedno, ale dla klienta liczy się sprzedaż. W kejsie również zabrakło informacji o wzroście consideration jeśli do takiej przyczyniła się ta kampania. No chyba że się nie przyczyniła...
odpowiedź
User
Analityk
2017 rok i wskaźnikiem sukcesu kampanii CTR? :D Benchmark skąd, z rynkowych, ogólnych raportów? :D Viewable impressions - a gdzie % ze wszystkich odsłon, bo za to się płaci? :D

Kto to pisał, media assistant? :D
odpowiedź
User
Licealista Polonista
Mnóstwo literówek w tekście...
Jaki był CPA w tej kampanii? Ile leadów pozyskano? Który kanał okazał się najlepszy pod względem ceny i ilości leadów - mobile, video, czy zwykłe płaskie kreacje na kategorii witryn?
Ten "rekordowo wysoki CTR", to razem z video? Szkoda, że nie podano jaki jest benchmark dla video:/
Poza tym graty dla Adform za dobre wyniki i dla Starcom za kontynuację działań z tym klientem. Powodzenia!
odpowiedź