SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przewuska: społecznościowe media najbardziej transparentne

- Nie ma bardziej transparentnego środowiska niż media społecznościowe. Podawanie nieprawdziwych informacji w kilka sekund może być zweryfikowane i przerodzić się w poważny kryzys wizerunkowy - mówi nam Katarzyna Przewuska, prezes Euro RSCG Sensors.

Dołącz do dyskusji: Przewuska: społecznościowe media najbardziej transparentne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adamski
znaczenie mediów społecznościowych dla marketerów moim zdaniem przecenia Pani znacznie i traktuje jednostronie.
Trzeba wziąć pod uwagę, ze fazę rozwoju spontanicznego, które jest etapem mało przewidywalnym wszystkie wymienione mają już za sobą.
Każdy korporacyjny biznes już teraz dba o zasilanie takich mediów treścią kontrolowaną. Generuje opinie poprzez swoich kreatorów opinii.
Dla wybranych grup docelowych ( młody wiek, niski poziom krytycyzmu, wykształcenia) z pewnością są to skuteczne tuby propagandowe. W tym przypadku trudno mówić o weryfikowaniu informacji, ponieważ użytkownicy tych mediów nie są zainteresowani docieraniem do źródła, sprawdzaniem wiarygodności. A grup docelowych, które są atrakcyjnymi dla marketerów konsumentami jest szczęśliwie o wiele więcej. Pozdrawiam.
odpowiedź
User
gina
Pani prezes. Mówi Pani bardzo fajne rzeczy ale o jednej rzeczy nic Pani zdaje się nie wie. "Czarny PR" to nie jest problem marginalny. Jest wręcz przeciwnie!! Pozdawiam. I polecam swoje usługi w dziedzinie walki z "czarnym PR") . Drogo ale warto))))
odpowiedź