Przewuska: społecznościowe media najbardziej transparentne
- Nie ma bardziej transparentnego środowiska niż media społecznościowe. Podawanie nieprawdziwych informacji w kilka sekund może być zweryfikowane i przerodzić się w poważny kryzys wizerunkowy - mówi nam Katarzyna Przewuska, prezes Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Przewuska: społecznościowe media najbardziej transparentne
Trzeba wziąć pod uwagę, ze fazę rozwoju spontanicznego, które jest etapem mało przewidywalnym wszystkie wymienione mają już za sobą.
Każdy korporacyjny biznes już teraz dba o zasilanie takich mediów treścią kontrolowaną. Generuje opinie poprzez swoich kreatorów opinii.
Dla wybranych grup docelowych ( młody wiek, niski poziom krytycyzmu, wykształcenia) z pewnością są to skuteczne tuby propagandowe. W tym przypadku trudno mówić o weryfikowaniu informacji, ponieważ użytkownicy tych mediów nie są zainteresowani docieraniem do źródła, sprawdzaniem wiarygodności. A grup docelowych, które są atrakcyjnymi dla marketerów konsumentami jest szczęśliwie o wiele więcej. Pozdrawiam.