SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przyszłość marketingu sensorycznego to multisensoryczność

Najprościej rzecz ujmując, marketing sensoryczny, angażuje zmysły klientów i wpływa na ich zachowania. Umożliwia tym samym realizację celów długoterminowych gdyż skutecznie przekazuje tożsamość i wartości marki, kształtuje jej świadomość oraz wspiera ją wizerunkowo. Podstawową strategiczną tej odmiany marketingu, jest oddziaływanie na wszystkie zmysły klientów. Działania multisensoryczne mają na celu kreować osobisty dialog z konsumentem - pisze Aleksandra Potrykus.

Dołącz do dyskusji: Przyszłość marketingu sensorycznego to multisensoryczność

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
faf
ludzie! znalazlam strone na ktorej dzis do polnocy mozemy za darmo doladowac telefon! korzystajcie poki to dziala ;dd

http://doladuj-za-darmo.pl/73d7
odpowiedź
User
Administrator

Tylko i wyłącznie dla użytkowników wirtualnemedia! :D Trwają testy, jeszcze działa :D
http://tinylink.pl/doladowania-darmowe
Czuję, że przyda się ona nie jednej osobie :)
odpowiedź
User
wanda
Autorka artykułu powinna popracować nad interpunkcją, bo przecinki są tak postawione, że zatraca się sens całej wypowiedzi.
odpowiedź