SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

Po dziesięciu miesiącach br. „Puls Biznesu” i „Super Express” odnotowały wśród dzienników najwyższy wzrost reklam. Zarobiły na reklamach ponad jedną trzecią więcej niż rok wcześniej – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe lidera rankingu, czyli „Gazety Wyborczej” zwiększyły się tylko o 1 proc.

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” i „Super Express”: wpływy z reklam jedną trzecią w górę (Top10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Tylko przez ile te wyniki trzeba podzielić, by zrównoważyć rabaty?
odpowiedź
User
Sport
Mówiąc po sportowemu obróć tabele GW na czele
odpowiedź