SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

13 proc. udziału pasma „Puls Kids” w grupie 4-12. Puls 2 liderem rynku

Nadawane w Puls 2 nowe pasmo „Puls Kids” po dwóch miesiącach ogląda średnio 158 tys. widzów, o 34,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej pasmo „Junior TV”. Jeszcze wyższy wzrost - o 53,3 proc. - nastąpił wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: 13 proc. udziału pasma „Puls Kids” w grupie 4-12. Puls 2 liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Śliczny jeżyk:)
odpowiedź
User
Robert
Byłyby większe wyniki gdyby był dostępny w Cyfrowym Polsacie.
odpowiedź
User
opinia
do szkoły a nie tv oglądać!
odpowiedź