SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem

W trzech kwartałach br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, 22 mln zł więcej niż rok wcześniej. Ubezpieczyciel przeanalizuje możliwość złożenia oferty przejęcia mBanku, natomiast nie zamierza sprzedawać akcji Alior Banku ani Banku Pekao SA.

Dołącz do dyskusji: Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maja
Jasne qwa, reklama w górę a świadczenia wprost przeciwnie:-(
odpowiedź