SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)

Tegoroczny festiwal Cannes Lions pokazał, że komunikacja marketingowa jest coraz bliżej odbiorców, za to nadal trudno połączyć w niej kreatywność z efektami biznesowymi. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Adam Nowakowski, Marcin Mroszczak, Tomasz Pawlikowski, Katarzyna Przewuska i Max Olech.

Dołącz do dyskusji: Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
barnaba
Darek jak zwykle filozofuje...
odpowiedź
User
Batory
Szkoda, ze nikt nie zapytał twórców nagrodzonych prac jak wygrać lwa, tylko znów dziadki filozują.
odpowiedź
User
mick
Sprawa jest prosta. W Polsce nie ma kultury wypowiedzi. Panuje wszechobecny kicz. I to nie tylko na Polsacie. Panuje WSZĘDZIE. Wszystko to przekłada się na klientów, którzy chcą sprzedawać – co normalne – ale pragną używać do tego wyłącznie środków przypominających cep. A wszystko to – wpływa na agencje reklamowe, które już tak się spauperyzowały, że pojawienie się w nich kreatywnego szaleństwa połączonego z wiedzą i świadomością używanych środków jest prawie niemożliwe.
Brakuje wizji ogólnej, bo i człowiek z wizją, zaraz po jej wyrażeniu, pewnikiem dostałby werbalnego "liścia" w twarz i rozkaz powrotu na ziemię. Jeszcze minie 10 lat, kiedy to będziemy MOŻE, może mieli szansę stać bez wstydu przy europejskich kolegach. Przy Brazylii, USA, W.Brytanii i Skandynawii – pewnie nigdy.
odpowiedź