SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama internetowa, którą odbiorca polubi

Natłok komunikatów reklamowych działa na niekorzyść zarówno nadawcy, jak i odbiorcy reklamy. Są jednak sposoby, aby wydawca serwisu zyskiwał na popularności i wiarygodności, a reklamodawca prowadził tam skuteczną kampanię - pisze Michał Łępicki z firmy badawczej Gemius.

Dołącz do dyskusji: Reklama internetowa, którą odbiorca polubi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Najbardziej wkurwiająca reklama to taka, która wyskakuje na cały ekran, wzmaga działanie procesora bo normalnie nie może za nią nadążyć i w dodatku automatycznie włącza swój dźwięk na cały głos. Czy ktoś kiedyś oglądał taką całą? wątpię. A reklamodawcy płacą za nie po kilkadziesiąt tysięcy a czasem setki tys - debile.
odpowiedź
User
velvera
90% tekstu to lanie wody
odpowiedź