SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?

Sprzedaż urządzeń opartych na sterowaniu głosowym i penetracja tzw. asystentów głosowych, jak Alexa, Siri czy Asystent Google, stale rosną. Według Forbes, ich sprzedaż w USA w 2017 roku potroiła się. Sterowanie głosowe staje się coraz bardziej powszechne, ponieważ jest prostsze i zapewnia lepsze doświadczenie niż wpisywanie poleceń czy zapytań za pomocą klawiatury – o reklamie w urządzeniach sterowanych głosem pisze dla Wirtualnemedia.pl Piotr Adamczyk, digital strategy lead z domu mediowego Zenith (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
przyjaciel
Cześć Piotr!
odpowiedź