SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w wyszukiwarkach przechodzi z desktopu do mobile’u - sześć kluczowych trendów

Wyszukiwanie mobilne toczy z maketerami wojnę podjazdową. Nie uderza mocno i zdecydowanie, ale powoli wdziera się w różne zakamarki marketingu w wyszukiwarkach. Zgodnie z taktyką wojny podjazdowej robi to niepostrzeżenie, ale stanowczo. Niszczy dotychczasowe programy marketingowe. Jak stawić temu zjawisku czoła? - analizuje Marcin Pawłowski z Performics.

Dołącz do dyskusji: Reklama w wyszukiwarkach przechodzi z desktopu do mobile’u - sześć kluczowych trendów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz Kamiński
Im więcej staje urządzeń mobilnych, tym ważniejsza jest reklama na nich :)
odpowiedź
User
pit
Mobile konwertuje jeszcze prościej - przez połączenia telefoniczne:)
odpowiedź