SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)

W ub.r. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 3,2 proc. do 9,828 mld zł. W internecie nastąpił wzrost o 10,1 proc., a w kinach - o 7,5 proc. - wynika z danych Publicis Groupe. - Obecna sytuacja z koronawirusem jest wyjątkowa. Nikt w tej chwili nie jest w stanie przewidzieć jakie dokładnie skutki wywoła w gospodarce, a co za tym idzie w reklamie - komentuje Iwona Jaśkiewicz-Kundera.

Dołącz do dyskusji: Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andrzej
Normalnie wrozka. To wypociny nie maja nic z rzeczywistoscia. Poczekajmy 1-2 miesiaca i bedzie mozna cos powiedziwec. Teraz to wrozenie z fusow. Odwolaja Euro, Olimpiade lub podobne i to bedzie mialo kolosalny wplyw na branze reklamowa. a DZISIAJ TO TAKIE TAM PITU PITU
odpowiedź
User
lesny_dziad
Normalnie wrozka. To wypociny nie maja nic z rzeczywistoscia. Poczekajmy 1-2 miesiaca i bedzie mozna cos powiedziwec. Teraz to wrozenie z fusow. Odwolaja Euro, Olimpiade lub podobne i to bedzie mialo kolosalny wplyw na branze reklamowa. a DZISIAJ TO TAKIE TAM PITU PITU
no i ten.. odwołali.
odpowiedź