SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele

W 2020 roku polski rynek reklamowy może urosnąć o ok. 4,5 proc., głównie ze względu na dobrą koniunkturę gospodarczą i dalsze świadczenia socjalne. Dodatkowymi czynnikami wzrostu będą piłkarskie Euro 2020 oraz całkowity zakaz handlu w niedziele zaostrzający konkurencję marketingową sieci sklepów - komentują dla Wirtualnemedia.pl szefowe domów mediowych Havas Media Group i Starcom.

Dołącz do dyskusji: Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olga
Przyjdź i poznaj najpiękniejsze i najbardziej szczere kobiety w Twoim mieście --> getbadgirl. com
odpowiedź
User
Info
Niby bez oznak spowolnienia, ale w grudniu miałem średnio 600 zł na dobę, a na grudzień mam zakontraktowane i spodziewam się najwyżej 300 zł na dobę. Kicha, nie pieniądze.
odpowiedź