SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Sony Bravia, Wrangler, Adopciaki i Lidl (wideo)

W zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym razem dwie polskie i dwie globalne produkcje. Są to lokalne reklamy sieci dyskontów Lidl Polska i serwisu Adopciaki.pl oraz zagraniczne filmy promujące telewizory Sony Bravia oraz markę Wrangler.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Sony Bravia, Wrangler, Adopciaki i Lidl (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mięso
Nie wiem o co chodzi w tych reklamach. Nie wiem i nie chcę wiedzieć dla jakiej "grupy docelowej" (zdefiniowanej przez TGI lub inne bzdurne badanie) nieistniejącej w naszym wymiarze, zostały te produkcje zrealizowane.
Cała branża ląduje i rozbije się tak że nic nie zostanie... może to i lepiej.

Klasyk Rysio powiedział : po co jest ten Miś ???, nikt wie i nikt nie będzie pytał. Co my robimy tym Misiem?? My odpowiadamy na potrzeby społeczeństwa. itd itd itd...

Polecam Kubusia Puchatka, bo od czegoś trzeba zacząć naukę logicznego rozumowania.

odpowiedź