SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców

Po awansie na mundial piłkarska reprezentacja Polski będzie jeszcze bardziej pożądanym kąskiem reklamowym, PZPN z łatwością odnowi na lepszych warunkach wygasające w br. umowy sponsorskie. Na kontrakty reklamowe może też liczyć nowy trener Czesław Michniewicz, przy czym dawne kontakty z szefem piłkarskiej mafii nadal są dla niego obciążeniem wizerunkowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingu sportowego.

Dołącz do dyskusji: Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kubeł zimnej wody
Jedna wygrana jak na razie nic nie znaczy jak będą sukcesy podczas mundialu wtedy można myśleć o reklamach na sukces trzeba zapracować a nie zareklamować
odpowiedź
User
Proste
Są sukcesy są pieniądze reklamy i sponsorzy nie ma sukcesów nie ma reklam sponsorów i pieniędzy
odpowiedź
User
Dudu
Sieć sklepów 7 Eleven może się zainteresuje 😉
odpowiedź