SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni radiowych były o 6,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe wzrosty osiągnęły m.in. Radio ZET, Jedynka, Trójka oraz wrocławska i warszawska Eska, natomiast spadki zanotowały RMF FM, TOK FM i VOX FM.

Dołącz do dyskusji: RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oler
VOX FM coś chyba nie jest tą maszynka do zarabiania pieniędzy o której myślało TIME. Wpływy reklamowe niższe niż ESKI ROCK...
odpowiedź
User
eN
@oler. Oby tak dalej :-)
odpowiedź
User
Karol
Chyba tej jednej rzeczy nie przemyśleli w Time. Wysoka słuchalność nie musi się przełożyć na wysokie wpływy. Wizerunkowo stacja może być źle postrzegana przez reklamodawców. Poza tym Wirtualne pokazują od kilku dni wykształcenie słuchaczy stacji radiowych. Voxowi odpadają słuchacze z wyższym, a przybywa z niższym. To też ma znaczenie.
odpowiedź