SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Producent rowerów stacjonarnych Peloton ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just Like That”

Firma Peloton, producent sprzętu do ćwiczeń,  m.in. rowerów stacjonarnych znalazła się w ogniu krytyki po premierze filmu "And Just Like That", w którym jeden z głównych bohaterów umiera po zakończonym treningu. Odpowiedziała na to zabawnym spotem "He's alive" dotyczącym zdrowia i jazdy na rowerze.

Dołącz do dyskusji: Producent rowerów stacjonarnych Peloton ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just Like That”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gregor
No ciekawe to wszystko, przede wszystkim to, że w obu przypadkach wykorzystano wzajemnie swoje marki, rzekomo bez lokowania. Hmmm
odpowiedź
User
Stefan
Pogadał sobie z laską, ale na rower nie wsiadł. Bał się! :)
odpowiedź