SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozpowszechnianie dwutygodników poradnikowych zmalało o 22 proc., najmocniej w dół „Naj” i „Tina”

Średnie rozpowszechnianie płatne razem czterech dwutygodników poradnikowych (właścicielem wszystkich jest Wydawnictwo Bauer) w grudniu ub.r. zmalało rok do roku o 21,6 proc. Jeszcze większe spadki zanotowały „Naj” i „Tina”, a liderem pozostaje „Przyjaciółka”.

Dołącz do dyskusji: Rozpowszechnianie dwutygodników poradnikowych zmalało o 22 proc., najmocniej w dół „Naj” i „Tina”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zibi
Tylko murzynów do roboty, coraz mniej....
odpowiedź
User
Gość
Bauer w impasie a kogoś z rozwiązaniem w ręku brak.
odpowiedź