SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję

Agencja mediowa Zenith podwyższyła prognozę wzrostu globalnych wydatków na reklamę internetową w najbliższych latach. Spodziewa się, że w przyszłym roku telewizja zostanie wyprzedzona pod względem nakładów reklamowych w social media, a w 2024 roku przez wyszukiwarki internetowe.

Dołącz do dyskusji: Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myslacy
już wiadomo o ile bedą rosły targety po stronie mediów
odpowiedź
User
User
Przecież w TV nie ma już kasy, bo budzety reklamowe poszły w video w internecie 😁
odpowiedź
User
polny wolak
Partyjne trolle i kapusie pewnie jak zwykle na służbie. Cenzor obecny na posterunku? Jeśli tak, to pozdrawiam was c1ule gestem Lichockiej i ogłaszam bojkot tego portaliku ulepionego z makulatury.
NAURA
odpowiedź