SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku

Szacunkowa wartość sprzedaży reklam zewnętrznych w Polsce (OOH, DOOH i tranzyt) w trzecim kwartale br. wyniosła 102 mln zł, po spadku o 26,7 proc. rok do roku - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej  i domu mediowego Starcom (Publicis Media). Branża liczy na odbicie w drugim kwartale 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy zewnętrznej w III kw. zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient fmcg
Z artykułu tej bezwartościowej Izby AMSu wynika, że Starcom- starcy reklamy mają super lobbing w OOH. Wiadomo ktorych molochów reklamowych unikać w postępowaniach przetargowych.
odpowiedź