SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół

W marcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Tydzień”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV”, z kolei najwięcej stracił „Super TV”.

Dołącz do dyskusji: Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż „Tele Tygodnia”, „Super TV” ostro w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
NAJLEPSZE....TO&OWO....NAJLEPSZE !!!!!!
odpowiedź
User
Klotz
Super TV podąża drogą Imperium TV. Krzywa sprzedaży prowadzi do zgonu...
odpowiedź