SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sebastian Hejnowski: public relations coraz bardziej marketingowy, agencje PR-owe walczą z reklamowymi

O tym, co zmienia się w relacji marek z konsumentami i czy rynek agencji reklamowych powinien obawiać się agencji z PRowym rodowodem mówi dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Hejnowski, szef MSLGroup na Europę Środkowo - Wschodnią.

Dołącz do dyskusji: Sebastian Hejnowski: public relations coraz bardziej marketingowy, agencje PR-owe walczą z reklamowymi

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jkop

wpadnij do kanału - online:) Najnowsze hitowe seriale i filmy 2015 Link: http://tvline.pl/
odpowiedź
User
Zwinna Borynna
Przeczytałem uważnie co to ten Pan ma do powiedzenia i powiem, że nie bardzo rozumiem jaka myśl przewodnia mu przyświecała. Jestem zawodowym PR-owcem z sukcesami od 2006 roku... :-( :-) może to już nie moje czasy. PR zawsze stawiam i stawiać będę wyżej od reklamy to oczywiste.
odpowiedź
User
ala
PR to jedna wielka sciema i sposob na wyciagniecie kasy z firm przez paru cwaniakow..
odpowiedź