SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Viva!”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.

Dołącz do dyskusji: Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
"Na czele uplasowało się Party". No tak, z tego co pamiętam to jakieś siedem lat temu się "uplasowało".
odpowiedź
User
Gwidon
kto w ogóle jeszcze te kity czyta?????
odpowiedź