SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Men’s Health”.

Dołącz do dyskusji: Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axe
"Najwięcej straciło CKM" - Kurdupski, wróć do szkoły, bo byki, jakie nagminnie sadzisz nie przystoją nawet absolwentom gimnazjum
odpowiedź
User
iok
I tak sprzedaż tego infantylizmu zaskakuje...
odpowiedź