SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieci handlowe stawiają na reklamy w telewizji i radiu. Liderem Lidl, Biedronka poza podium

Sieci handlowe (bez e-commerce) wydały w pierwszym półroczu br. na reklamy w mediach 8 proc. więcej niż rok wcześniej. Największym reklamodawcą wśród nich był Lidl Polska, Biedronkę w wydatkach wyprzedziła firma Terg - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Dołącz do dyskusji: Sieci handlowe stawiają na reklamy w telewizji i radiu. Liderem Lidl, Biedronka poza podium

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl