SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieci marketów, mimo ryzyka wprowadzenia podatku handlowego, nie ograniczają wydatków na reklamę

Sieci marketów, zarówno spożywczych, budowlanych czy też ze sprzętem RTV AGD jak na razie - mimo zapowiedzi wprowadzenia podatku handlowego - nie tną wydatków na reklamę. Wręcz przeciwnie - niektóre, jak Carrefour, Tesco czy  ITM znacząco je zwiększają.

Dołącz do dyskusji: Sieci marketów, mimo ryzyka wprowadzenia podatku handlowego, nie ograniczają wydatków na reklamę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Bo zakichani eksperci wydatki reklamowe wrzucają w koszty i dzięki temu nie muszą płacić podatków. Proste? Widocznie dla was zbyt skomplikowane. To proponuję się dowiedzieć ile w/w firmy płacą swoim zagranicznym właścicielom za prawo używania logo.
odpowiedź