SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę

W pierwszym kwartale br. sieci handlowe wydały na reklamy w mediach tradycyjnych ponad 40 proc. więcej niż przed rokiem. Zwiększyły swoją obecność w radiu, telewizji i na outdoorze, redukując wydatki na prasę i magazyny. Najwięcej wydał Lidl, znacząco nakłady zwiększyły Tesco i Kaufland.

Dołącz do dyskusji: Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dominika
Równie dobrą i skuteczną formą reklamy są teksty contentowe, takie jakie tworzy LeadBullet. Dobrze napisana, poszukiwana treść daje nieograniczone możliwości.
odpowiedź
User
bartosz
No to skoro najwięcej można się naczytać na gowork o warunkach pracy w kaufland, to pewnie i ich reklamy skutecznie działają.
odpowiedź