SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube dogania Netfliksa

W marcu 2022 roku 6,5 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranie telewizora w Polsce stanowił streaming. Jest to wynik o 0,1 pkt. proc. wyższy niż w lutym br. Najchętniej oglądane były treści na Netfliksie z 1,8 proc. udziału, a drugie miejsce zajął YouTube - 1,7 proc. - wynika z badania Nielsen The Gauge.

Dołącz do dyskusji: Rośnie udział streamingu na ekranie telewizora. YouTube dogania Netfliksa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kris
Ostatnio pisano w komentarzach ze telewizja umiera i streaming jest wiodący. Własnie widać. Telewizja zgarnia 87.9% rynku.
odpowiedź