SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Eksperci: będzie więcej treści marketingowych

Snapchat przed zbliżającym się festiwalem reklamy w Cannes zaprezentował nowe narzędzia dla reklamodawców: API oraz Snap Ads Between Stories. Dzięki nowym funkcjom reklamy w aplikacji będą mogły być sprzedawane przez firmy zewnętrzne - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marta Szczepańska, Michał Lewandowski i Konrad Traczyk.

Dołącz do dyskusji: Snapchat wprowadza API i nowy format reklamowy. Eksperci: będzie więcej treści marketingowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Why so social
Snapchat to nie medium społecznościowe, to komunikator. Bliżej mu do FB messengera niż standardowej appki Facebooka.
odpowiedź
User
Nolife Style
Można sobie wyobrazić sytuację w której ktoś reklamuje na snapie produkt klienta a "w przerwie" leci reklama konkurencji.

Zaczyna to przypominać telewizję.
odpowiedź