SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”

Marzec nie przyniósł specjalnych zmian w tendencjach notowanych wśród tygodników telewizyjnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki poza „Teleprogramami”, a najwięcej stracił „Super TV”. Nie zagrożoną pozycję lidera zajmuje „Tele Tydzień”.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ketiw Kainżow
i ten trend będzie się utrzymywał. jeśli platformy tv oferują epg to nikt nie będzie kupował makulatury. Chrońmy lasy deszczowe.
odpowiedź
User
Jerry F.
Polacy jeszcze długo będą kupować gazety z programem. Bauerowi najpierw zaszkodził dodatek TV do "Faktu" (zabrał z rynku ok. 400 tys. czytelników), potem śmierć naszego papieża JPII, gdy przez dwa tygodnie nie było o czym pisać, bo w TV była żałoba, a w końcu Adaś Wilk, który wydał miliony (nie swoje) na poprawienie sprzedaży niektórych tytułów a potem wywałił na bruk najlepszych dziennikarzy i naczelnych. Z powodzeniem robiących karierę gdzie indziej. Zanim się Witek zorientował, było już pozamiatane a Wilk poszedł szkodzić Springerowi.
odpowiedź
User
dare_k
Ludzie to jednak śmieciarze. Byle było kolorowo na okładce i poniżej 2 zł, to kupują wszelkie g... A to, że w znacznej części nieprzeczytane (bo co tu czytać) potem ląduje to na wysypisku to nikogo nie obchodzi. Ale do czasu. Te i inne śmieci wrócą do miast i wtedy będzie płacz i zgrzytanie zębów. Na pohybel telewizyjnej makulaturze!
odpowiedź