SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sponsoring sportowy w polskiej telewizji wart 2,7 mld zł - 42 proc. w górę

W ub.r. wartość telewizyjna sponsoringu sportowego wyniosła 2,7 mld zł, czyli 42 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie największą promocję wspierającym je firmom zapewniły transmisje piłkarskie.

Dołącz do dyskusji: Sponsoring sportowy w polskiej telewizji wart 2,7 mld zł - 42 proc. w górę

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Co to za metodologia? Estymacja czasu ekspozycji marek na bandach, bannerach, flagach i innych odniesiona do cennika reklamowego przy programie? Kompletny nonsens, nic to nie wnosi. Sugestia, że wartość sponsoringu sportowego to 50% całkowitych wydatków na reklamę w TV netto. Biedra za sponsorowanie polskiej reprezentacji w piłce zapłaciła 2 mln PLN za rok i to jest odpowiedni benchmark.
odpowiedź
User
sportowiec
Bruce, znm takich co płacą kilkadziesiąt mln rocznie. A że odchodzą od reklamy w blokach to akurat dziwne nie jest.
odpowiedź