SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

STS: reklama House to rozerotyzowana prowokacja, LPP odpowiada za seksualizowanie nastolatków

Stowarzyszenie Twoja Sprawa skrytykowało reklamę, na której oparta jest prowadzona obecnie kampania odzieży House (produkowanej przez LPP). - Jest to prowokacja wymierzoną szczególnie w rodziców, którzy nie życzą sobie, aby ktokolwiek, a zwłaszcza koncerny, kierował do ich dzieci rozerotyzowane obrazy wbrew ich woli - ocenia organizacja.

Dołącz do dyskusji: STS: reklama House to rozerotyzowana prowokacja, LPP odpowiada za seksualizowanie nastolatków

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wyga reklamowy
Ciekawe jaka firma stworzyła tą beznadziejną komunikację dla House?
odpowiedź
User
TeG
może nadszedł czas, by również reklamy miały znaczek "7" "12" 16" itd. przestrzegający, by osoby poniżej danego roku życia tych reklam nie oglądały?
odpowiedź