SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Święty Mikołaj najczęściej reklamuje w polskiej telewizji firmy telekomunikacyjne

Od początku listopada w polskiej telewizji Święty Mikołaj najczęściej występuje w reklamach firm telekomunikacyjnych – wynika z danych TNS OBOP. Ogółem pojawił się w ponad 15 tys. spotów o łącznej wartości prawie 70 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Święty Mikołaj najczęściej reklamuje w polskiej telewizji firmy telekomunikacyjne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gq3rg54q3
popatrz też tu:

http://mikolaj-swiety.blogspot.com
odpowiedź