SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef marketingu L'Oreal: firmy, które sprzedają tylko produkty, nie odniosą sukcesu

Firma kosmetyczna L'Oreal poszerza swoją dotychczasową ofertę nie tylko o kolejne produkty, ale również usługi. - Firmy, które skupią się na sprzedaży tylko i wyłącznie produktów nie odniosą sukcesu - twierdzi Stéphane Bérubé , szef marketingu firmy w Europie Zachodniej.

Dołącz do dyskusji: Szef marketingu L'Oreal: firmy, które sprzedają tylko produkty, nie odniosą sukcesu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łąkowski
kolejny odcinek z serii "co oni tam biorą" ;-)
odpowiedź