SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Takie prawo, że można” - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)

UOKiK rozpoczął kampanię informującą o wprowadzonych pod koniec ub.r. nowych prawach konsumenta związanych m.in. z zakupami tradycyjnymi i internetowymi. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze.

Dołącz do dyskusji: „Takie prawo, że można” - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
UOKiK należy zamknąć w jednej z tych lodówek- CAŁY !!!
Co tam za ludzie pracują? O czym oni myślą? Kto za te wygłupy urzędnicze zapłaci?
To jakaś paranoja. Niedługo nie będzie gdzie kupować. Zostanie tylko kilku gigantów, którzy z braku konkurencji, ceny wywindują by pokryć koszty tych fanaberii.
odpowiedź
User
Paweł
Po pierwsze, trochę późno informują, skoro prawo obowiązuje już od 3 tygodni - powinni to zrobić przed jego wejściem w życie, bez sensu. Po drugie, nowa ustawa to jakaś porażka dla sklepów. Właśnie przeczytałem na tym blogu http://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/, że jeżeli sprzedawca nie poinformuje nas o prawie do zwrotu towaru kupionego na odległość w ciągu 14 dni, to termin na zwrot wydłuża się do roku... Przecież to jakiś żart?
odpowiedź

najnowsze wiadomości