SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The New York Times” z rosnącymi przychodami i liczbą użytkowników, wpływy z reklam internetowych w dół o 6 proc.

W I kwartale 2018 roku spółka The New York Times Company dodała 139 tysięcy subskrybentów cyfrowej wersji „New York Timesa”, a liczba płacących czytelników w internecie osiągnęła 2,8 miliona. Wpływy wydawcy z segmentu reklamy online zmalały o 6 proc., pomimo tego przychody wydawnictwa okazały się wyższe niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” z rosnącymi przychodami i liczbą użytkowników, wpływy z reklam internetowych w dół o 6 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl