SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 6” zyskał 240 tys. widzów. 9,3 mln zł z reklam

Szósty sezon „The Voice of Poland” oglądało 2,17 mln widzów, o 230 tys. więcej niż piątą serię pokazywaną rok temu. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,27 mln zł. Kolejna edycja talent-show ma pojawić się w TVP2 jesienią 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 6” zyskał 240 tys. widzów. 9,3 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mich
Ja dalej nie wiem na jakiej podstawie wylicza sie ogladlanosc danego programu , liczy sie przez odbiornik na osobe czy inaczej ?
odpowiedź
User
aaa
Ja dalej nie wiem na jakiej podstawie wylicza sie ogladlanosc danego programu , liczy sie przez odbiornik na osobe czy inaczej ?


To trzeba się było uczyć!
odpowiedź